سریال کره ای تو زیبایی

دانلود سریال کره ای تو زیبایی

  

نام: You're Beautiful / Minami Shineyo

دیگر نام ها: He's Beautiful / You're Handsome

ژانر: عاشقانه،کمدی

تعداد قسمت ها: 16

شبکه پخش: SBS

دوره پخش: October 7 - November 26, 2009

زمان پخش: چهارشنبه ها و پنجشنبه ها ساعت 21:55


خلاصه داستان:

ته کیونگ (جانگ جئون سوک) به همراه کانگ ان یو و شین یو گروهی معروف به نام انجل هستند که طرفداران زیادی در کره دارند این گروه قصد دارند به تازگی یک عضو جدید به گروه خودشان اضافه کنند .اما این عضو تازه که نام وی گومی نام ، می باشد برای عمل زیبایی پشت پلک خود را به پزشک جراح زیبایی می سپارد و پزشک ناشی هم طوری عمل می کند که پوست پشت پلک کم آمده و گومی نام نمیتواند حتی موقع خواب چشمان خود را ببندد و مجبور می شود که خواهرش رو که راهبه ی کلیسا هست رو به جای خودش بفرسته. گو می نام و گی می نیو دو قلو هستند و هر دو بسیار بهم شبیه هستند .
حالا شما در نظر بگیرید یک راهبه که تا الان به چه شکل زندگی می کرده ناگهان تصمیم بگیره بجای برادرش در یک گروه پاپ کره ای در حالی که همه فکر میکنند اون یک مرد ِ یک ماه دووم بیاره .
Jang Geun Suk as Hwang Tae Kyung
Kang Soo Han as young Tae Kyung
(Park Shin Hye as Go Mi Nam (Male) / Go Mi Nyeo (Female
Jung Yong Hwa as Kang Shin Woo
Lee Hong Ki as Kang On Yu / Jeremy


کارگردان: Hong Sung Chang

نویسنده: Hong Jung Eun, Hong Mi Ran

Synopsis
The management company of the idol group A.N.JELL insisted on adding a new singer to the group as the lead vocal, Tae Kyung's voice was hurting. However,the new member, Mi Nam, had to go to the States to repair a botched eye job just before signing the contract. His agent came up with the idea of having his twin sister, Mi Nyu,to stand in for him and pretend that she was her brother. The two of them grew up in an orphanage and Mi Nyu, who was all set to become a nun, agreed to this charade as she didn't want to spoil her brother's chance of fame which would make it easier to look for their mother.

 Main Cast
A.N.JELL
Jang Geun Suk as Hwang Tae Kyung
Kang Soo Han as young Tae Kyung
Park Shin Hye as Go Mi Nam (Male) / Go Mi Nyu (Female)
Lee Hong Ki as Kang On Yu / Jeremy
Jung Yong Hwa as Kang Shin Woo

Extended cast
Uee as Yoo He Yi
Bae Geu Rin as Sa Yu Ri (Fan club president)
Kim In Kwon as Ma Hoon Yi (Mi Nam's manager)
Jang Won Young as Mr Kim (photographer, Nara Daily News)
Choi Ran as Choi Mi Ja (Mi Nam & Mi Nyu's aunt)
Kim Sung Ryung as Mo Hwa Ran
Jung Chan as President Ahn
Choi Soo Eun as Wang Kko Di
Tae Hwang as staff
Kim Ho Chang as dancer
Lee Joo Yeon as Before School member (cameo)
Yoo Seung Ho (cameo, ep9)

Production Credits
Director: Hong Sung Chang
Screenwriter: Hong Jung Eun, Hong Mi Ran

Youre_Beautiful_-_01
Youre_Beautiful_-_02
Youre_Beautiful_-_03
Youre_Beautiful_-_04
Youre_Beautiful_-_05
Youre_Beautiful_-_06
Youre_Beautiful_-_07
Youre_Beautiful_-_08
Youre_Beautiful_-_09
Youre_Beautiful_-_10
Youre_Beautiful_-_11
Youre_Beautiful_-_12
Youre_Beautiful_-_13
Youre_Beautiful_-_14
Youre_Beautiful_-_15
Youre_Beautiful_-_16

                                        دانلود زیرنویس       

                                                                                      دانلود      



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.