سریال کره ای بهترین عشق زندگی من

دانلود سریال کره ای بهترین عشق زندگی من


 

مشخصات سریال :


نام : 마지막 스캔들 / My Life's Last Romance / My Life's Best Romance / Last Scandal of My Life

نام سریال کره ای : بهترین عشق زندگی من ، آخرین عشق زندگی من ، آخرین رسوایی زندگی من

کشور : کره جنوبی

سال : 2008

ژانر: کمدی / عاشقانه

اپیزود : 16 قسمت

داستان
این سریال فوق العاده زیبای کره ای حکایت دو انسان دور از هم افتاده است که سالها پیش عاشق هم بودند و بر خلاف عرف جامعه این دختر و پسر که سالها همدیگر را می خواستند دختر سنش بیشتر از پسر بوده و این باعث جدایی آنها می شه.سال ها می گذره و اون پسر بازیگر بسیار معروفی می شه و اون دختر که روزی خیلی زیبا بوده حالا اون زیبای قدیم رو نداره و در کنار این پسر که نقش اصلی داره در فیلم و تیزرهای تبلیغاتی بعنوان نقش های کوتاه بازی می کنه در این بین اتفاقات خنده دار و زیبایی هم می افته که باعث می شه آنها دوباره همدیگر را پیدا کنند اما اون دختر ازدواج کرده و یک فرزند دارد.
بازیگران
[font=tahoma]Choi Jin Shil as Hong Sun Hee
Jung Joon Ho as Song Jae Bin / Jang Dong Chul
Byun Jung Soo as Lee Na Yoon
Jung Woong In as Jang Dong Hwa

Last_Scandal_-_01
Last_Scandal_-_02
Last_Scandal_-_03
Last_Scandal_-_04
Last_Scandal_-_05
Last_Scandal_-_06
Last_Scandal_-_07
Last_Scandal_-_08
Last_Scandal_-_09
Last_Scandal_-_10
Last_Scandal_-_11
Last_Scandal_-_12
Last_Scandal_-_13
Last_Scandal_-_14
Last_Scandal_-_15
Last_Scandal_-_16



 



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.